thelin

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ellen Thelin - 30 augusti 2012 16:02

Hejsan! :) Skoldagen har varit helt okej. Bara vanliga lektioner och sånt. Förutom att det var skolfoto idag, efter att fotografen var klar så fick vi gå fram och kolla. Men jag vart skit ful, som vanligt :( så jag tog lite bilder med Kjellberg, Johan, Anton & Ludwig :) men nu väntar träningen, ha en bra kväll ? Bye

Av Ellen Thelin - 29 augusti 2012 15:54

Tjaa! Haft en bra dag? Jag har haft en sisådär dag. Pappa fick skjutsa mig till skolan idag för jag glömde sätta alarm. Skolan har redan börjat bli tråkig, hur ska jag orka? Jag får försöka klara mig :/ men efter skolan på vägen hem lyssnade jag på musik och kollade runt lite. Efter en stund dök en bra låt upp och jag började gå i lite högre tempo, och jag fick typ värsta rycket och började ta bilder med mobilen. Solen lyste så fint så det vart jätte fina bilder. Bilden som du ser ovan är en liten mix :) nu ska jag fortsätta kolla på Family guy, bye

Av Ellen Thelin - 28 augusti 2012 14:43

| Jeans, gina tricot | tjocktröja, johnells (gant) | skor, converse | väska, lava (armani) |

Av Ellen Thelin - 27 augusti 2012 19:05

Hej! Skolan började idag, yeey. Dagen började ganska bra, jag gick upp halv sju och var inte allt för trött. Jag fixade mig och sen var det dags att åka till skolan, sen som alltid kommer jag in i klassrummet och alla bara MÅSTE stirra ut mig (känndes det som) resten av skoldagen gick ganska snabbt. Efter skolan drog jag och Kjellberg och köpte ben&jerry's och sen vidare hem till mig , väldigt gott var det :D och nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska komma hem med McDonalds till mig (tredje gången dom två sista veckorna) känner mig inte alls tjock ;) men nu jag fortsätta lyssna på musik, bye .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kommer endast blogga när jag har tid och helger :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards