thelin

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

WALKING AROUND

Av Ellen Thelin - 16 september 2012 12:45

Hejhej! Så här såg jag ut igår, jag vaknade vid tio kanske. Jag gick runt i huset hela dagen och gjorde inget förutom att kolla på tv. Sen så tvingade jag mig själv att gå ut och vara med Molly & Anton haha. Vi gick först till ica och sen vidare till Molin, sen Denise och slutstationen vart Sandra. Vi hänge hos henne, det vart tv tittande och pianospelande. Oooch Molin och Anton typ fäktades ;) jag var tvungen att gå hem tidigt eftersom att jag har match idag så Molly och jag gick hem och vi hade en Trevlig liten pratstund. När jag kom hem myste jag med familjen i soffan sen bums i säng. Nu ska jag dra till krikon för att laget ska samlas innan matchen i dunker! Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NEW

Av Ellen Thelin - 23 oktober 2012 16:00

| väska, H&M | Köp denna snygga väska med fina detaljer för 500:-...

Av Ellen Thelin - 29 september 2012 12:25

Hejsan. Jag sitter i sängen och kollar på tv och lyssnar på musik i väntan på att spela match vid 3. Vaknade tidigt idag och kunde inte somna om så nu sitter jag här och har inget att göra. Det är inte så roligt väder precis så man blir ju deprimer...

Av Ellen Thelin - 25 september 2012 22:29

Hejhej! Igår så testade jag min vinterjacka från förra året, nu måste man ju kolla så att man har allt som behövs för vintern. Det var en fläck på den så det var bara att kasta ner den i tvättkorgen, vilket inte var bra för att det är så kyligt på mo...

NEW

Av Ellen Thelin - 23 september 2012 18:41

Det jag köpte i fredags :) första tröjan är från vero moda. Andra tröjan är från H&M och armbandet är från gina. ...

Av Ellen Thelin - 22 september 2012 13:09


Tjaa! Efter skolan igår så gick jag med Dessan och Ahlin på stan, shoppa två tröjor, varav en av dom är på bilden, ett smycke och en maskara. Orkar inte lägga ut några bilder nu, får bli senare idag eller imorgon. Efter stan så drog jag till fritids...

Presentation


Kommer endast blogga när jag har tid och helger :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards