thelin

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Ellen Thelin - 13 september 2012 20:05

Hejhejhej :) jag är på bästa humöret, kämpa som fan på en jätterolig träning, och nu sitter jag och lyssnar på musik, dricker energidricka & målar naglarna ;) och väntar som fan på att färga håret rött!! Som ni förstår valde jag den röda färgen, wiiho :D jag kände att jag behövde en förendring :) Det ska bli kul att visa mitt nya jag för tjejerna på kvällen, vi ska äta på pizzerian haha.. Tjocka. Men men jag är i alla fall på bästa tänkbara humöret, nu är det bara att göra biologiläxan kuuul. Bye

Av Ellen Thelin - 13 september 2012 14:42

Heej ! Gud jag har inte alls tid för det här igentligen, jag har miljoner saker jag behöver göra. Vad tycker ni? Ska jag har rött eller brunt hår? Fan jag vet inte vad jag vill, och jag måste köpa färgen idag för att jag ska klippa mig imorgon! Åhh aja får väl singla slant eller nått :D Jag har inte börjat med biologiläxan ännu ojdå.. Och den är tills imorgon. Plus att jag har träning idag, städa mitt rum skulle också behövas. Nej nu måste jag dra, peace.

Presentation


Kommer endast blogga när jag har tid och helger :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards