thelin

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Ellen Thelin - 16 september 2012 19:41

Hejsaan!
Känner mig inte på topp direkt. Skadade benet på matchen, nån idiot sparkade på mig istället för på bollen. Och deras domare, jag vet inte vad jag ska säga.. Han är den sämsta jag någonsin sätt, och trevlig var han inte heller. Han gjorde så att vi förlorade . Tappat all respekt för Dunker , jag skulle skämmas om jag var tränare där. Hoppas att jag kan börja gå normalt på foten så snart så möjligt. Hoppas att ni har haft det bätte! Peace

Av Ellen Thelin - 16 september 2012 12:45

Hejhej! Så här såg jag ut igår, jag vaknade vid tio kanske. Jag gick runt i huset hela dagen och gjorde inget förutom att kolla på tv. Sen så tvingade jag mig själv att gå ut och vara med Molly & Anton haha. Vi gick först till ica och sen vidare till Molin, sen Denise och slutstationen vart Sandra. Vi hänge hos henne, det vart tv tittande och pianospelande. Oooch Molin och Anton typ fäktades ;) jag var tvungen att gå hem tidigt eftersom att jag har match idag så Molly och jag gick hem och vi hade en Trevlig liten pratstund. När jag kom hem myste jag med familjen i soffan sen bums i säng. Nu ska jag dra till krikon för att laget ska samlas innan matchen i dunker! Bye

Presentation


Kommer endast blogga när jag har tid och helger :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards