thelin

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Ellen Thelin - 10 september 2012 22:04

Jag säger godnatt från sängen, sleep tight .

Av Ellen Thelin - 10 september 2012 18:59

Halloj , sitter och lyssnar på musik och tar lite bilder, försökte fota dagens outfit meeen det gick inte så värst bra så det fick bli en vanlig :/ jag sitter iallafall och surfar runt på olika bloggar & kollar lite kläder som inte kommer komma in i Nyköpings affärer, oh så jobbigt att beställa på nätet :( Jag måste dra ner på stan snart och kolla vad som finns, känns som att jag inte har några kläder. Fast igentligen så har jag hur mycket som helst, jag använder bara inget *pust* jag får göra en andra ränsning i min garderob. Fast när ska jag göra den? Får jag väl göra i helgen, gud så kul... Nej nu funderar jag på att sminka av mig och sätta på mig min onepiece, det var åratal sen jag använde min :0 förstår ni vad skönt att gosa i soffan till en bra film kanske ? GUD så sugen jag vart på det nu. Det är väl bara att göra som jag sa, plus att ta fram baconchips, gottgott! Let's do it. bye

Presentation


Kommer endast blogga när jag har tid och helger :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards